Despre noi
Pharmakon este o publicaţie specializată, dedicată medicilor şi farmaciştilor, acreditată de Colegiul Medicilor din România şi Colegiul Farmaciştilor din România.
În 10 ani de experienţă am creat cea mai performantă bază de date a celor implicaţi în domeniul medical şi farmaceutic, medici şi farmacişti, persoane active profesional, dornice de informaţie de calitate.
Pharmakon este suportul media care îi reuneşte informaţional pe medici, farmacişti şi companiile de profil. Livrarea în mod profesionist a informaţiilor relevante, actuale, de calitate, din piaţa de profil către profesioniştii din domeniu este obiectivul nostru.
CE VA OFERIM?
Seriozitate - peste 10 ani de experienţă, un conţinut de calitate, supervizat de un consiliu de specialişti.
Eficienţă - 25.000 de abonaţi / ediţie tipărită şi electronică, public bine targetat: medici, farmacişti, manageri din industria farmaceutică, posibilitatea de promovare a produselor etice.
Interactivitate - platforma online de comunicare între jucătorii din industria sănătăţii, forum de discuţii pentru medici şi farmacişti, comunicare între profesioniştii sănătăţii şi public.
PHARMAKON IN DATE SI CIFRE
- Data primei apariţii: aprilie 2001 - Difuzare: 25.000 trimiteri exclusiv pe bază de abonament (11.000 exemplare tipărite, 14.000 exemplare în format electronic). - Audienţă: 2.1 / exemplar expediat - 52.500 cititori - Apariţie: lunară pe data de 5 ale lunii - Numar de pagini: 32 - Raspândire naţională: 35% Bucureşti + 1-2% pentru fiecare judeţ, în funcţie de populaţia de specialitate.
TARGET
- Medici - Farmacişti - Personal medical auxiliar - Top si middle management companii farmaceutice - Top si middle management companii de servicii medicale - Alte persoane active în industria farmaceutică sau medicală, majoritatea cu instruire universitară în medicină, farmacie sau management
CONŢINUT
Conţinutul revistei se structurează pe trei mari secţiuni: - Articole informative: ştiri despre industria de sănătate, interviuri cu personalităţi, articole despre cele mai noi descoperiri ştiinţifice;
- Articole formative: analize, studii, cercetări întreprinse de profesionişti; - Informaţii utile: modificări legislative, recenzii de cărţi, prezentări de companii sau de produse;
Website-ul oferă, în plus, posibilităţi de relaţionare între persoanele ce activeaza in industria de sănătate: - O zonă de web-PR în care utilizatorii vor putea posta comunicate de presă, anunţuri privind evenimente sau oferte şi cereri de joburi; - Directoare web structurate pe domenii - clinici şi spitale, companii (producători sau distribuitori de medicamente, produse medicale sau aparatură), farmacii şi persoane; - Forum de discutii pentru utilizatori;
Proiectul Pharmakon aparţine Ruve Press, o companie specializata in publishing. Alături de Pharmakon, Ruve Press mai editează publicaţiile Confort magazin şi PharmaFood.
PharmaFood este o publicaţie lunară, adresată persoanelor interesate de un stil de viaţă sănătos. Este o revistă valoroasă prin conţinut, cu articole despre sănătate, nutriţie şi gastronomie. O publicaţie ce poate fi păstrată, atât datorită valorii informaţionale, cât şi aspectului vizual, care nu oboseşte cititorul, ci incită la lectură. Revista are 10 ediţii pe an (ianuarie - februarie, iulie - august sunt ediţii comune) şi apare pe întâi ale lunii. Difuzarea este naţională, în reţeaua de difuzare a presei (35% Bucureşti +1-2% pentru fiecare judeţ în parte). Tirajul este de 19 000 de exemplare, iar vânzarea medie pe ediţie de 16.300 exemplare. Audienţa atinge 4.2 cititori per exemplar.
Confort magazin este o publicaţie lunară de life style şi amenajări interioare, cu 10 apariţii pe an (ianuarie - februarie şi iulie-august ediţii comune). Tirajul este de 12.000 exemplare, difuzate prin reţeaua naţională de difuzare a presei. Revista se adresează unui public deschis către nou şi schimbare, dornic să afle informaţii despre condiţiile materiale ce definesc confortul propriu şi al locuinţei. Este un segment de populaţie cu putere şi dorinţă de cumpărare, orientat către calitate, interesat de propria imagine şi de confort, atras de noutăţile pieţei şi capabil să adopte idei noi.
Pharmakon este suportul media care îi reuneşte informaţional pe medici, farmacişti şi companiile de profil. Livrarea în mod profesionist a informaţiilor relevante, actuale, de calitate, din piaţa de profil către profesioniştii din domeniu este obiectivul nostru.
CE VA OFERIM?
Seriozitate - peste 10 ani de experienţă, un conţinut de calitate, supervizat de un consiliu de specialişti.
Eficienţă - 25.000 de abonaţi / ediţie tipărită şi electronică, public bine targetat: medici, farmacişti, manageri din industria farmaceutică, posibilitatea de promovare a produselor etice.
Interactivitate - platforma online de comunicare între jucătorii din industria sănătăţii, forum de discuţii pentru medici şi farmacişti, comunicare între profesioniştii sănătăţii şi public.
PHARMAKON IN DATE SI CIFRE
- Data primei apariţii: aprilie 2001 - Difuzare: 25.000 trimiteri exclusiv pe bază de abonament (11.000 exemplare tipărite, 14.000 exemplare în format electronic). - Audienţă: 2.1 / exemplar expediat - 52.500 cititori - Apariţie: lunară pe data de 5 ale lunii - Numar de pagini: 32 - Raspândire naţională: 35% Bucureşti + 1-2% pentru fiecare judeţ, în funcţie de populaţia de specialitate.
TARGET
- Medici - Farmacişti - Personal medical auxiliar - Top si middle management companii farmaceutice - Top si middle management companii de servicii medicale - Alte persoane active în industria farmaceutică sau medicală, majoritatea cu instruire universitară în medicină, farmacie sau management
CONŢINUT
Conţinutul revistei se structurează pe trei mari secţiuni: - Articole informative: ştiri despre industria de sănătate, interviuri cu personalităţi, articole despre cele mai noi descoperiri ştiinţifice;
- Articole formative: analize, studii, cercetări întreprinse de profesionişti; - Informaţii utile: modificări legislative, recenzii de cărţi, prezentări de companii sau de produse;
Website-ul oferă, în plus, posibilităţi de relaţionare între persoanele ce activeaza in industria de sănătate: - O zonă de web-PR în care utilizatorii vor putea posta comunicate de presă, anunţuri privind evenimente sau oferte şi cereri de joburi; - Directoare web structurate pe domenii - clinici şi spitale, companii (producători sau distribuitori de medicamente, produse medicale sau aparatură), farmacii şi persoane; - Forum de discutii pentru utilizatori;
Proiectul Pharmakon aparţine Ruve Press, o companie specializata in publishing. Alături de Pharmakon, Ruve Press mai editează publicaţiile Confort magazin şi PharmaFood.
PharmaFood este o publicaţie lunară, adresată persoanelor interesate de un stil de viaţă sănătos. Este o revistă valoroasă prin conţinut, cu articole despre sănătate, nutriţie şi gastronomie. O publicaţie ce poate fi păstrată, atât datorită valorii informaţionale, cât şi aspectului vizual, care nu oboseşte cititorul, ci incită la lectură. Revista are 10 ediţii pe an (ianuarie - februarie, iulie - august sunt ediţii comune) şi apare pe întâi ale lunii. Difuzarea este naţională, în reţeaua de difuzare a presei (35% Bucureşti +1-2% pentru fiecare judeţ în parte). Tirajul este de 19 000 de exemplare, iar vânzarea medie pe ediţie de 16.300 exemplare. Audienţa atinge 4.2 cititori per exemplar.
Confort magazin este o publicaţie lunară de life style şi amenajări interioare, cu 10 apariţii pe an (ianuarie - februarie şi iulie-august ediţii comune). Tirajul este de 12.000 exemplare, difuzate prin reţeaua naţională de difuzare a presei. Revista se adresează unui public deschis către nou şi schimbare, dornic să afle informaţii despre condiţiile materiale ce definesc confortul propriu şi al locuinţei. Este un segment de populaţie cu putere şi dorinţă de cumpărare, orientat către calitate, interesat de propria imagine şi de confort, atras de noutăţile pieţei şi capabil să adopte idei noi.